VŠE O NAKUPOVÁNÍ
Jak zakoupit zboží?
- Na e-shopu si buď z kategorie, či pomocí vyhledávání vyberte produkt, který si přejete zakoupit. Vybraný produkt vložíte do košíku kliknutím na tlačítko Koupit. Poté můžete nerušeně pokračovat v nákupu a do košíku přidávat další produkty. Pokud už máte v košíku opravdu vše co potřebujete, klikněte na Váš košík v pravém horním rohu e-shopu.
- Následně si jednoduše ve třech krocích dokončete objednávku.
- V prvním kroku košíku najdete seznam produktů, které jste si do košíku vložili. V tomto kroku ještě můžete měnit počet kusů jednotlivých produktů. Jakmile jste s obsahem košíku spokojeni klikněte na tlačítko "Pokračovat".
- V druhém kroku si vyberte dle Vašeho výběru způsob dopravy a platby. Podrobnější informace o možnostech dopravy a platby naleznete rovněž této v sekci "Vše o nakupování", dále doprava, či platby. V tomto kroku se Vám rovněž zobrazuje "Rekapitulace objednávky", která slouží jako přehledné shrnutí Vaši objednávky. Jakmile si zvolíte dopravu a platbu klikněte opět na tlačítko "Pokračovat".
- Nyní se dostáváme k poslednímu třetímu kroku, ve kterém zadáte doručovací a fakturační údaje. Pokud jste registrovaný uživatel, můžete použít přihlášení a my automaticky vyplníme Vaše údaje. Teď již stačí Vaší objednávku potvrdit tlačítkem "Objednat". A je to! Zobrazí se Vám informace o přijetí/odeslání Vaší objednávky, včetně Vašeho čísla objednávky. Nakonec Vám zašleme potvrzení Vaší objednávky a to do e-mailové adresy.
Proč se registrovat?
- Odpadává Vám neustále vyplňování doručovacích a fakturačních údajů.
- Jako první se dozvíte o novinkách a promo akcích.
- Díky údajům z Vaši registrace Vám můžeme poskytnout rychlejší odezvu v případě potřebné komunikace.
Za jak dlouho zboží obdržím?
- Pokud je zboží skladem a objednávku dokončíte do 15:00 v pracovní den, expedice většinou probíhá ještě tentýž den. Očekávat zboží můžete obvykle během 1-2 pracovních dnů (tato lhůta je pouze orientační).
- Pokud je zboží na externím skladě, expedice probíhá většinou do 2-3 pracovních dnů (tato lhůta je pouze orientační). Jakmile bude zboží expedováno, obdržíte tuto informaci do emailu.
- Jestliže zboží není skladem, o předpokládaném naskladnění a expedici Vás budeme informovat.
Jak zrušit objednávku?
- Jestliže potřebujete stornovat objednávku nepřevzaté objednávky, kontaktujte nás na email info@arthas.cz. Do předmětu emailu uveďte "Storno objednávky" a číslo objednávky. Váš požadavek zpracujeme a budeme Vás zpětně kontaktovat s potvrzením, že storno objednávky skutečně proběhlo, popřípadě Vás požádáme o dodatečné informace.
- Jestliže potřebujete storno již převzaté objednávky, můžete tak učinit na základě Vašeho zákonného práva na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů. V tomto případě je nutné kompletně vyplnit náš PDF Formulář o odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů uzavření přes internet, který naleznete ke stažení ZDE. Ten nám následně zašlete na email reklamace@arthas.cz. Do předmětu emailu uveďte "Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů". Jakmile Vám potvrdíme přijetí žádosti, předejte nám zboží buď přímo na naši prodejně v Rýmařově, nebo jej pošlete jako běžný balík poštou, či přepravní službou na naši adresu ARTHAS.CZ, Reklamační oddělení, Náměstí Míru 221/8, 795 01 Rýmařov. Zásilky odeslané jako dobírka nebudou přijaty. O přijetí zásilky, změnách a ukončení případu budete informováni e-mailem.
Kolik stojí dopravné? Většina si u nás užívá dopravu ZDARMA!
Po ČR u objednávek nad 2000 Kč
|
ZDARMA
|
---|---|
Po ČR u objednávek do 2000 Kč
|
95 Kč
|
Nadrozměrné zboží po ČR
|
229 Kč
|
Osobní odběr na pobočce v Rýmařově
|
ZDARMA
|
Dopravci
|
PPL / DHL
|
Jaké jsou možnosti platby? Jednoduše si vyberte, co Vám nejvíce vyhovuje.
Dobírka po ČR
|
59 Kč
|
---|---|
Hotově nebo kartou na prodejně
|
ZDARMA
|
Bankovní převodem
|
ZDARMA
|
Online platební kartou
|
připravujeme
|
Splátkový prodej
|
připravujeme
|
Chci reklamovat zboží
- V případě potřeby záruční reklamace Vám pomůže naše reklamační oddělení. Prvně bude potřeba kompletně vyplnit náš PDF "Reklamační formulář", který naleznete ke stažení ZDE.
Ten nám následně zašlete na email reklamace@arthas.cz. Do předmětu emailu uveďte "záruční reklamace". Jakmile Vám potvrdíme přijetí žádosti, předejte nám zboží spolu s nákupní fakturou a to buď přímo na naši prodejně v Rýmařově, nebo jej pošlete jako běžný balík poštou, či přepravní službou na naši adresu ARTHAS.CZ, Reklamační oddělení, Náměstí Míru 221/8, 795 01 Rýmařov. Zásilky odeslané jako dobírka nebudou přijaty. O přijetí zásilky, změnách a ukončení případu budete informováni e-mailem.
Jaký typ dokladu budu potřebovat pro uplatnění reklamace?
- Bude Vám stačit pouze faktura (kterou jste obdrželi spolu se zbožím) a vyplněný reklamační formulář. Žádné další doklady jako např. (potvrzený záruční list, dodací list) nejsou potřeba.
Zboží jsem obdržel poškozené
1. Pokud je poškozený obal zásilky
- Pokud je poškozený obal zásilky, zásilku nepřebírejte a do předávacího protokolu spolu s dopravcem uveďte jako důvod nepřevzetí - poškození zásilky při přepravě. Poté nás prosím kontaktujte na email reklamace@arthas.cz. Do předmětu emailu uveďte "nepřevzetí zásilky z důvodu poškození při přepravě". Do textu e-mailu je potřeba vždy uvést číslo faktury a Vaše jméno. Váš požadavek zpracujeme a budeme Vás zpětně kontaktovat ohledně dalšího postupu.
2. Pokud je poškozené zboží uvnitř zásilky
- Pokud dojde k jakýmkoliv nesrovnalostem, případně je zboží poškozené, je nutné kontaktovat přepravní službu, která vaši zásilku doručovala. Následně sepište protokol o škodě a to nejpozději do 3 dnů ode dne doručení zásilky. Na pozdější uplatnění často nebere přepravce žádný zřetel. Poté nás prosím kontaktujte na email reklamace@arthas.cz. Do předmětu emailu uveďte "poškození zboží při přepravě". Do textu e-mailu je potřeba vždy uvést číslo faktury a Vaše jméno. Dále o jakou položku zboží (je-li jich na faktuře více) z faktury se jedná. Váš požadavek zpracujeme a budeme Vás zpětně kontaktovat ohledně dalšího postupu.
Reklamační řád ke stažení ZDE.
Ke stažení ZDE.
Ke stažení ZDE.