VŠE O NAKUPOVÁNÍ

Jak zakoupit zboží? 

  • Na e-shopu si buď z kategorie, či pomocí vyhledávání vyberte produkt, který si přejete zakoupit. Vybraný produkt vložíte do košíku kliknutím na tlačítko Koupit. Poté můžete nerušeně pokračovat v nákupu a do košíku přidávat další produkty. Pokud už máte v košíku opravdu vše co potřebujete, klikněte na Váš košík v pravém horním rohu e-shopu.
  • Následně si jednoduše ve třech krocích dokončete objednávku.
  • V prvním kroku košíku najdete seznam produktů, které jste si do košíku vložili. V tomto kroku ještě můžete měnit počet kusů jednotlivých produktů. Jakmile jste s obsahem košíku spokojeni klikněte na tlačítko "Pokračovat".
  • V druhém kroku si vyberte dle Vašeho výběru způsob dopravy a platby. Podrobnější informace o možnostech dopravy a platby naleznete rovněž této v sekci "Vše o nakupování", dále doprava, či platby. V tomto kroku se Vám rovněž zobrazuje "Rekapitulace objednávky", která slouží jako přehledné shrnutí Vaši objednávky. Jakmile si zvolíte dopravu a platbu klikněte opět na tlačítko "Pokračovat".
  • Nyní se dostáváme k poslednímu třetímu kroku, ve kterém zadáte doručovací a fakturační údaje. Pokud jste registrovaný uživatel, můžete použít přihlášení a my automaticky vyplníme Vaše údaje. Teď již stačí Vaší objednávku potvrdit tlačítkem "Objednat". A je to! Zobrazí se Vám informace o přijetí/odeslání Vaší objednávky, včetně Vašeho čísla objednávky. Nakonec Vám zašleme potvrzení Vaší objednávky a to do e-mailové adresy.

Proč se registrovat? 

  • Odpadává Vám neustále vyplňování doručovacích a fakturačních údajů.
  • Jako první se dozvíte o novinkách a promo akcích.
  • Díky údajům z Vaši registrace Vám můžeme poskytnout rychlejší odezvu v případě potřebné komunikace.

Za jak dlouho zboží obdržím?

  • Pokud je zboží skladem a objednávku dokončíte do 15:00 v pracovní den, expedice většinou probíhá ještě tentýž den. Očekávat zboží můžete obvykle během 1-2 pracovních dnů (tato lhůta je pouze orientační).
  • Pokud je zboží na externím skladě, expedice probíhá většinou do 2-3 pracovních dnů (tato lhůta je pouze orientační). Jakmile bude zboží expedováno, obdržíte tuto informaci do emailu. 
  • Jestliže zboží není skladem, o předpokládaném naskladnění a expedici Vás budeme informovat. 

Jak zrušit objednávku? 

  • Jestliže potřebujete stornovat objednávku nepřevzaté objednávky, kontaktujte nás na email info@arthas.cz. Do předmětu emailu uveďte "Storno objednávky" a číslo objednávky. Váš požadavek zpracujeme a budeme Vás zpětně kontaktovat s potvrzením, že storno objednávky skutečně proběhlo, popřípadě Vás požádáme o dodatečné informace.
  • Jestliže potřebujete storno již převzaté objednávky, můžete tak učinit na základě Vašeho zákonného práva na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů. V tomto případě je nutné kompletně vyplnit náš PDF Formulář o odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů uzavření přes internet, který naleznete ke stažení ZDETen nám následně zašlete na email reklamace@arthas.cz. Do předmětu emailu uveďte "Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů". Jakmile Vám potvrdíme přijetí žádosti, předejte nám zboží buď přímo na naši prodejně v Rýmařově, nebo jej pošlete jako běžný balík poštou, či přepravní službou na naši adresu ARTHAS.CZ, Reklamační oddělení, Náměstí Míru 221/8, 795 01 Rýmařov. Zásilky odeslané jako dobírka nebudou přijaty. O přijetí zásilky, změnách a ukončení případu budete informováni e-mailem.

doprava.svg 

Kolik stojí dopravné? Většina si u nás užívá dopravu ZDARMA! 

Po ČR u objednávek nad 2000 Kč
ZDARMA 
Po ČR u objednávek do 2000 Kč
95 Kč
Nadrozměrné zboží po ČR
229 Kč
Osobní odběr na pobočce v Rýmařově
ZDARMA 
Dopravci
PPL / DHL

platba.svg 

Jaké jsou možnosti platby? Jednoduše si vyberte, co Vám nejvíce vyhovuje.

Dobírka po ČR
59 Kč
Hotově nebo kartou na prodejně
ZDARMA 
Bankovní převodem
ZDARMA 
Online platební kartou
připravujeme
Splátkový prodej
připravujeme

Chci reklamovat zboží 

  • V případě potřeby záruční reklamace Vám pomůže naše reklamační oddělení. Prvně bude potřeba kompletně vyplnit náš PDF "Reklamační formulář", který naleznete ke stažení ZDE.
    Ten nám následně zašlete na email reklamace@arthas.cz. Do předmětu emailu uveďte "záruční reklamace". Jakmile Vám potvrdíme přijetí žádosti, předejte nám zboží spolu s nákupní fakturou a to buď přímo na naši prodejně v Rýmařově, nebo jej pošlete jako běžný balík poštou, či přepravní službou na naši adresu ARTHAS.CZ, Reklamační oddělení, Náměstí Míru 221/8, 795 01 Rýmařov. Zásilky odeslané jako dobírka nebudou přijaty. O přijetí zásilky, změnách a ukončení případu budete informováni e-mailem.

Jaký typ dokladu budu potřebovat pro uplatnění reklamace?

  • Bude Vám stačit pouze faktura (kterou jste obdrželi spolu se zbožím) a vyplněný reklamační formulář. Žádné další doklady jako např. (potvrzený záruční list, dodací list) nejsou potřeba. 

Zboží jsem obdržel poškozené 

1. Pokud je poškozený obal zásilky 

  • Pokud je poškozený obal zásilky, zásilku nepřebírejte a do předávacího protokolu spolu s dopravcem uveďte jako důvod nepřevzetí - poškození zásilky při přepravě. Poté nás prosím kontaktujte na email reklamace@arthas.cz. Do předmětu emailu uveďte "nepřevzetí zásilky z důvodu poškození při přepravě". Do textu e-mailu je potřeba vždy uvést číslo faktury a Vaše jméno. Váš požadavek zpracujeme a budeme Vás zpětně kontaktovat ohledně dalšího postupu. 

2. Pokud je poškozené zboží uvnitř zásilky

  • Pokud dojde k jakýmkoliv nesrovnalostem, případně je zboží poškozené, je nutné kontaktovat přepravní službu, která vaši zásilku doručovala. Následně sepište protokol o škodě a to nejpozději do 3 dnů ode dne doručení zásilky. Na pozdější uplatnění často nebere přepravce žádný zřetel. Poté nás prosím kontaktujte na email reklamace@arthas.cz. Do předmětu emailu uveďte "poškození zboží při přepravě". Do textu e-mailu je potřeba vždy uvést číslo faktury a Vaše jméno. Dále o jakou položku zboží (je-li jich na faktuře více) z faktury se jedná. Váš požadavek zpracujeme a budeme Vás zpětně kontaktovat ohledně dalšího postupu. 

Reklamační řád ke stažení ZDE.

Ke stažení ZDE.

Ke stažení ZDE.

 

 

NAPIŠTE NÁM

Máte nějaký dotaz nebo potřebujete poradit? Rádi Vám pomůžeme.

Nevyplňujte toto pole: